شبیه شده ام

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

کتاب دختر ستاره ای یادتونه؟

خیلی وقت پیش میخوندمش

درباره اشم حرف زدم

یه کار جالبی میکرد,دختر ستاره ای رو میگم

یه واگن داشت که توش سنگ میذاشت,اسمشم بود واگن خوشبختی یا خوشحالی,یادم نیس دقیق

به خاطر هرچیزی که خوشحالش میکرد

یه سنگ تو واگنش میذاشت

اگه دختر ستاره ای بودم

الان واگن خوشحالیم پر از سنگ بود

اما خوب

یکی از سنگ هاش کم بود

یکیش کم شد یعنی

من هنوز خوشبختم,هنوز هم

اما خوشبختیم به کیفیت قبل نیست

یه بار یه جا خوندم خوشبختی فاصله بین این بدبختی تا بدبختی دیگه اس...

راس میگه؟

من....باید...خوشحال بمونم...

باید...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سهیل(نت ایران)
ساعت13:39---16 فروردين 1392
نمیشه بین همون بدبختیا موند؟ ((

آوا
ساعت23:42---11 آذر 1390
نسترن جان خوشحال میشم لینک کنی به اسم
:::صد سال تنهایی:::

بیشتر بهم سر بزن
-----------------------
چرا اپ نکردی هنوز ؟؟؟


منا
ساعت14:18---28 آبان 1390
خوشبختی اکه یه واگن پر از سنگ باشه شاید خیلیا از کشیدنش زود خسته بشن بخاطر همینه که عمر خوشیها کوتاهه؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:my heart,ساعت 14:14 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak